>
بحث مخصص

الجمعة، 23 يناير 2009

قنبلة نووية: تحكم بشكل ونوع وحجم خط موبايلك من الموبايل نفسه

بسم الله الرحمن الرحيم
اولا انا اسف على الخطا اللى فات عشان الور ماظهرتش وشكرا يا حديدى ويا  صغير على المجاملة من غير ماتعرفو الموضوع اصلا عشان زى ماقلت حصل خطا فى عرض الصور ("_)

الموضوع ده انا عامله مخصوص عشان اعتذر عن غيابي اللى موش بايدى والله


على فكرة الخلطة السحرية الى هنشتغل عليها فى الشرح كله وكمان الاكسبلور اللى انا معتمد عليه فى العملية دى هتلاقوه فى اخر الموضوع...










على فكرة انا مستعد لأى استفسار او اقتراح للتعديل عشان انا لسه حافظ الشرح عندى كملفات مفتوحة واقدر اضيف او اغير اى حاجة موش واضحة ... وعلى فكرة برضوا انا الموضوع ده عشان اطلعه بالشكل اللى يليق خد منى وقت عشان انا النت عندى فيه مشاكل وبقعد ف سايبر دلوقت .. فياريت متستخسروش فيا كلمة شكر ..
الرابط الاول الخلطة السحرية والتانى للاكسبلور
 http://www.mediafire.com/file/tmovnyjtjtj/KARIM.zip
http://www.mediafire.com/file/0gdy2m5wy1y/X-plore[1].v1.30.zip

ليست هناك تعليقات:

حلاوة روح

اختبار الحب الحقيقي

اختبار الحب

اختبار الحب بين شخصين ... اكتب اسم الشخص الاول ثم اسم الشخص الثاني واضفط على احسب ... تكتب الأسماء بالحروف الإنجليزية فقط.

+ =

searsh