>
بحث مخصص

الجمعة، 7 نوفمبر 2008

استفتاء ..

صراحة ياجماعة انا حاسس ان البلوج عاوز صحوة وشوية نعنشة والاعضاء نايمين شوية وانا نفسي اعمل حاجات كتييييير بس وانا بفكر اكتب ايه ببقي مشتت جدا لكثرة المجالات وكمان عشان انا لو مسكت موضوع هجيب كل حاجه عنه يعنى ممكن موضوع واحد يطول ويبقى اجزاء كتير فانا ان شاء الله هاعمل استفتاءات على الموضوعات اللى ممكن افيدكم بيها وعلى حسب ماتحبوا...
اول حاجة عاوز اشوف ارائكم فى واحد من المواضيع دى
(اللى هاتكون كاملة مكملة وحصرية لحلاوة روح)


1-دورة فوتوشوب كاملة (كل ماتحتاجه لتتقن لفوتوشوب)
2-افتح فى موضوع برامج وثيمات ونغمات والعاب الموبايلات وكلام من ده (وياريت اللى عاوز الموضوع ده اعرف يقوللى تليفونه جيل تانى وللا تالت)
3-موضوع عن احسن 1000 كتاب ف التاريخ
4-برامج كمبيوتر ووويندوز
5-اللى عاوز يفتح نقاش فى اى موضوع معين يطرحه واحنا موجودين ان شاء الله - خلى العملية تسخن شويه بقي-
اخيرا ياريت تقولو انتو عاوزين ايه بسرعة وياريت كل واحد حتى لو معندوش وقت يشارك يعلق على الناس اللى بيشاركو عشان يشجعهم او على الاقل يحاول ينشر المدونة بانه يعرف اصحابه عليها او ينشرها فى توقيعاته فى المنتديات او اى طريقة يشوفها...

ليست هناك تعليقات:

حلاوة روح

اختبار الحب الحقيقي

اختبار الحب

اختبار الحب بين شخصين ... اكتب اسم الشخص الاول ثم اسم الشخص الثاني واضفط على احسب ... تكتب الأسماء بالحروف الإنجليزية فقط.

+ =

searsh