>
بحث مخصص

الأحد، 29 نوفمبر 2009

نداء للاصدقاء

صباح الفل والهنا والسعادة عليكم جميعا........
بالرغم انى زعلانة لان محدش فاكرنى ولا بيسال عنى..........
مش عارفة هل انتم مشغوليييين ولا ناسيييين ولا مطنشين؟؟؟؟؟
عموما وحشتونى جدا جدا جدا
ونفسى حد منكم يسال عليا لان انتوا عارفين انى مليش حد فالدنيا غير اصحابى
(انتوا طبعا)
حديدى واسلام وياسر وكيمو ممكن تطمنونى عليكم
واتمنى اقابلكم على خير ان شاء الله

هناك 6 تعليقات:

وردشان smilyrose يقول...

السلام عليكم

اولا كل سنة وانتى طيبة

ثانيا انا والله كنت تعبانه بقالى فترة

وكنت بعيده حتى عن مدونتى

مش تزعلى يا بسومة

احنا كلنا اخوات

جايز تلهينا مشاكلنا

لكن بنرجع ندور على اصحابنا

لان اللى جمعنا حب ربنا

وبجد انا بعتذرلك على التقصير دا

وكل سنة وانتى بالف خير يا قمر

اختك وردشان

وردشان smilyrose يقول...

وبما انى اول تعليق

بقولك يا جميل محدش يزعل من اصحابه

ماشى يا ثكرة

خلاص بقى

وردشان smilyrose يقول...

وبما انى اول تعليق

بقولك يا جميل محدش يزعل من اصحابه

ماشى يا ثكرة

خلاص بقى

غير معرف يقول...

(تم الاتصال وحل المشكلة)


دانا كنت هاعيييييييييييييييييط



كريم

غير معرف يقول...

يا عم مين بس يقدررررررررررررر
يندل
حديدي

غير معرف يقول...

السلام عليكم إزيك يا بسمه أنا هادى يس وشوفت نداء الأصدقاء بتاعك وعاوز أنضم لأصدقائك. (إذا ممكن داإميلى)
speederstar@yahoo.com
لأنه نادر الأيام دى نصادف حد بيدور على أصدقاءه ويسأل عليهم ويحب يطمئن على أخبارهم ......وتصبحى على خير.
هادى يس

حلاوة روح

اختبار الحب الحقيقي

اختبار الحب

اختبار الحب بين شخصين ... اكتب اسم الشخص الاول ثم اسم الشخص الثاني واضفط على احسب ... تكتب الأسماء بالحروف الإنجليزية فقط.

+ =

searsh